среда, 22 марта 2023 г.
Переживаючи складні життєві ситуації людям необхідна підтримка та допомога. Особливо, коли ти самотня майбутня мама. Саме для подолання складних життєвих труднощів, підтримки та допомоги молодим мамам, у нашому місті існує «Козятинський обласний соціальний центр матері та дитини».
В межах розширення взаємодії, інформування громади щодо діяльності ІРЦ та впровадження технологій раннього втручання, задля запобігання виникненню труднощів у навчанні, фахівці ІРЦ відвідали центр матері та дитини. Під час попередньої зустрічі з директором ІРЦ мами отримали вичерпну інформацію про діяльність та завдання центру, детальне роз'яснення що таке комплексна психолого-педагогічна оцінка розвитку дитини, як вона відбувається, за якими напрямками, що таке особливі освітні потреби та які існують можливості їх попередження, мінімізації або подолання.
Метою одного із візитів було проведення комплексних психолого-педагогічних оцінок розвитку дітей однієї з родин, що тимчасово проживають в центрі .
Комплексна психолого-педагогічна оцінка розвитку дитини - це процес збору та інтерпретації кількісної та якісної інформації про особливості розвитку дитини з метою визначення її особливих освітніх потреб, в тому числі розроблення рекомендацій щодо організації освітнього середовища, особливостей організації психолого-педагогічних, корекційно - розвиткових послуг, відповідно до потенційних можливостей дитини.
Для довідки:
Комплексна оцінка проводиться фахівцями ІРЦ за такими напрямами:
- оцінка фізичного розвитку дитини
Визначення рівня загальної та дрібної моторики, відповідність фізичного розвитку віковим нормам. Проводить вчитель-реабілітолог
- оцінка мовленнєвого розвитку
Визначення рівня використання вербальної/невербальної мови, фонетико-фонематичних особливостей. Виявлення мовного порушення та його особливості. Проводить вчитель-логопед
- оцінка когнітивної сфери дитини
Діагностика та визначення рівня сформованості пізнавальних процесів, таких як сприйняття, увага, пам`ять , мислення та уява. Проводить практичний психолог
- оцінка розвитку емоційно-вольової сфери дитини
Діагностика та виявлення її здатності до вольового зусилля, схильностей до проявів девіантної поведінки та її причин. Проводить практичний психолог
- оцінка освітньої діяльності
Визначення рівня сформованості знань, умінь, навичок відповідно до освітньої програми або основних критеріїв формування вмінь та навичок дітей дошкільного віку. Проводить вчитель-дефектолог.
Під час зустрічі працівники центру та фахівці ІРЦ обговорили важливість завчасного виявлення особливих освітніх потреб та подальшої співпраці, з метою підтримки та допомоги сім’ям, які цього потребують.
Якщо у вас виникли питання, звертайтеся за адресою: м.Козятин, Володимира Великого, 20. Будемо раді допомогти!
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий