среда, 22 марта 2023 г.

Між закладами освіти та інклюзивно-ресурсним центром встановилась тісна співпраця. Фахівці ІРЦ постійно взаємодіють з вчителями, вихователями та асистентами вчителів/вихователів з метою моніторингу розвитку дітей з особливими освітніми потребами, отримання інформації та надання необхідної методичної допомоги педпрацівникам тощо. В межах такого співробітництва фахівці ІРЦ «Козятинської міської ради Вінницької області» мали змогу спостерігати за організацією освітнього процесу в інклюзивному класі Пиковецької гімназії. Фахівцями ІРЦ особливо було відмічено ефективну взаємодію вчителя та асистента вчителя, завдяки якій учні з особливими освітніми потребами вчасно отримували необхідну допомогу, вправно залучались до спільної взаємодії з однолітками, мали змогу виконувати завдання в зручний для них спосіб і почуватися комфортно. Слід відмітити, що така налагоджена співпраця педагогів давала змогу і іншим учням отримати вчасну допомогу і швидко та якісно виконувати завдання. Тобто, комфортно було абсолютно всім учасникам освітнього процесу, що є необхідною умовою успішного інклюзивного навчання. Також, представники ІРЦ були залучені до проведення засідань команди психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами. Обговорювалися питання перегляду ІПР з метою визначення рівня задоволення потреб, доцільності змін, а також планування індивідуальних адаптацій та модифікацій навчальних предметів та завдань, організації співпраці вчителя та асистента, визначення сильних якостей дітей, врахування їх інтересів та досвіду, підтримки мотивації до навчання. Приємно відмітити, що активними учасниками команд психолого-педагогічного супроводу стали батьки. Налагоджені довірливі, партнерські відносини з педагогами сприяють участі батьків дітей з ООП на всіх етапах здійснення інклюзивного навчання, а значить і успішності їх дітей. Саме перші кроки дитячого прогресу стали помітними вже на даному етапі моніторингу: діти мають успіхи у навчанні, спостерігається позитивна динаміка в їх соціально-емоційного розвитку. Педагоги школи докладають значних зусиль для забезпечення якісної освіти та підтримки дітей з особливими освітніми потребами, яка так потрібна та особливо необхідна в складних умовах військового стану. А командна робота фахівців ІРЦ та педагогічних колективів – запорука успішної соціалізації та навчання особливих дітей.

Комментариев нет:

Отправить комментарий