четверг, 11 ноября 2021 г.

ІРЦ в mini EdCamp Kozyatyn. Після робочого тижня, іноді досить виснажливого, завжди очікуєш вихідних. Та суботу 5 листопада я очікувала з неабияким хвилюванням, адже мала нагоду вперше стати учасницею - доповідачем регіональної афілійованої (не) конференції mini EdCamp Kozyatyn. довго думала яку тему обрати для свого повідомлення. Зупинилась на «Створенні психологічного комфорту для всіх учасників освітнього процесу в інклюзивному класі». Чому? Все досить просто. Якість життя кожного з нас залежить від комфорту: фізичного, психологічного тощо. Це досить глобальне поняття. Деякі моменти дискомфорту відсторонити або вилучити загалом із життя вдається легше, а от психологічний стан залежить від дуже багатьох чинників і, майже завжди, не тільки від нас самих. Робота є важливою і найбільшою частиною нашого життя. Вчительська діяльність була, є і залишиться назавжди не тільки відповідальною, а й емоційно виснажливою. Загалом… Щодо роботи в інклюзивних класах, то вона завжди вимагає додаткових зусиль та знань, а також залежить від взаємодії і злагодженої командної роботи всіх учасників освітнього процесу. Крок за кроком ми розглянули всі чинники, від яких залежить успішність професійної діяльності та психологічного комфорту. Формат «неконференції» Edcamp дав змогу мені відійти від стандартів доповіді, тому я ділилась власним досвідом, поглядами мам «особливих» дітей на інклюзивне навчання та виховання, а також своїми емоціями. Я була щирою і єдине, чого не вистачало - це живого спілкування, відчуття реакції колег. Згодом відгуки в чаті запевнили мене в тому, що обрана тема є актуальною і мені вдалося створити для всіх позитивний психологічний настрій. Дякую модераторам заходу за надану можливість стати учасником події та працюємо далі! Завжди з вами. М.Гончарук

Комментариев нет:

Отправить комментарий