Презентація до уроку української мови :"Прикметник" 2 клас
Дидактична гра «Лісова сімейка»
Джерело:інтернет
Читання. Слова.
Гра "Чоловічий чи жіночий?" 👖👗
Мета: закріпити назви предметів одягу; формувати вміння утворювати присвійні прикметники "жіночий", "чоловічий".
Хід гри: учню пропонується назвати предмет одягу і визначити жіночий чи чоловічий це одяг. Наприклад: ЦЕЙ ПІДЖАК - ЧОЛОВІЧИЙ, ЦЯ ПІЖАМА - ЖІНОЧА або СУКНЯ - ЦЕ ЖІНОЧИЙ ОДЯГ. Після цього учень має прикріпити прищепку відповідно біля малюнка чоловіка чи жінки.
Словник: куртка, плащ, спідниця, сукня, брюки, светр, блуза, сорочка, піджак, футболка,майка, шапка, шарф, шорти, піжама.
Гра у вільному доступі.
Автор гри Скорик Ольга.😊
Завдання для розвитку уваги, дрібної моторики та пізнавальної сфери
Покращуємо координацію рук, моторне планування, дрібну моторику і увага! Дане заняття дасть дитині можливість зміцнити тонус м'язів рук і контроль ложки, що необхідно для самостійного прийому їжі, використовуючи столові предмети
14 корисних вправ для дітей з розладами аутичного спектру
Дієві практичні підходи в роботі з дітьми, які мають аутичні розлади.
В умовах переходу закладів освіти на інклюзивну форму навчання практично кожен садочок, школа приймає в свою родину дітей, які мають аутичні форми порушень. Досить часто особлива дитина має потенціальні можливості для адаптації в соціумі.
Педагогу важливо розуміти, з якими особливостями дитини доведеться зустрітися та як організувати взаємодію з особливим вихованцем, учнем.
Ми вирішили запропонувати вам комплекс практичних підходів, який має назву секвенційної моделі допомоги дітям з аутизмом. Це комплекс вправ, який виконується системно, послідовно ускладнюючись.
Така модель працює з дітьми будь-якого віку, що мають розлади в роботі сенсорних систем та емоційно-вольові порушення. Саме ці типи порушень характерні, передусім, для дітей з розладами аутичного спектру.
Керує процесом корекційний педагог.
Вправа 1. Масаж всього тіла долонями
Опис вправи: Вибираємо найприємнішу дитині форму для масажу. Починаємо з розігріваючого масажу – погладжування, можна супроводжувати примовками. Переходимо до більш динамічних форм:
· «Дощик». Легке плескання кінчиками пальців по поверхні тіла. Сила тиску поступово збільшується.
· «Рубання». Легкі удари ребром долоні під різним кутом до тіла дитини.
· «Човник». Дорослий складає долоні човником і і плескає ними тіло дитини.
· «Тісто». Дорослий розминає тіло дитини, ніби місить тісто.
· «Кулачки». Масаж виконується кулачками, притискаючи їх до тіла дитини.
· «Черв'ячок». Зібрати шкіру дитини пальцями й легенько пересувати її знизу догори.
· «Гусачок». Пощипування тіла дитини кінчиками пальців.
Погладжування тіла дитини долонями, здійснюючи кругові руки.
Час виконання: 30 секунд на одну частину тіла
Вправа 2. Масаж долоні
Опис вправи: Під час виконання вправи потрібно називати частину долоні, яку затискаємо:
· «Затискання». Сильно затискаємо руку, палець, пізніше інші частини руки (пізніше ноги) своїми долонями, називаючи при цьому частину тіла, з якою відбувається взаємодія.
· «Їжачок». Масаж долоні дитини гумовим м'ячиком з шипами.
Час виконання: 30 секунд на долоню
Вправа 3. Вправи для долоні й пальців
Опис вправи: «Закрий – відкрий». Дорослий допомагає дитині стулити кулачок і відкрити його.
Час виконання: 30 секунд на кожну руку
Вправа 4. Масаж стоп
Опис вправи:
· «Притискання». Дорослий сильно притискає руками стопи дитини. Дії супроводжує називанням частин стопи, з якими взаємодії.
· «Їжачок». Використовується гумові м'ячики з шипами різної твердості (починаємо з найм'якшого). Крутимо м'ячиком, змінюючи силу натиску, натискаючи на стопу і називаючи частину ноги, з якою взаємодіє м'ячик.
Час виконання: 30 секунд на стопу
Вправа 5. Обстукування стопи
Опис вправи: «Постукування». Обстукуємо стопу з перемінною силою, називаючи частину ноги, з якою взаємодіємо.
Час виконання: 30 секунд на стопу
Вправа 6. Масаж обличчя долонею
Опис вправи:
· «Дощик». Делікатно постукуємо кінчиками пальців по обличчю, називаючи його частини.
· «Гусачок». Легенько пощипуємо, називаючи частини обличчя.
· «Кішечка». Погладжуємо частини обличчя долонею, називаючи їх.
Час виконання: Від 15 секунд до 1 хвилини. Час збільшуємо поступово
Вправа 7. Масаж ротової порожнини щіточкою для зубів
Опис вправи: Використовуємо для вправи щіточку для зубів з м’якою щетиною. Перед масажем зволожуємо щіточку теплою водою. Масуємо дуже делікатно зуби, ясна, внутрішню частину ротової порожнини: внутрішню частину щік, піднебіння і язик. Спочатку, якщо дитина не дозволяє вкласти щітку до ротової порожнини, можна масувати легенько губи, поступово просуваючись до масажу в ротовій порожнині (можна почати масаж тильною стороною щітки).
Час виконання: 15-30 секунд. Час збільшуємо поступово
Вправа 8. Виповзання
Опис вправи: Дитина лежить на животі (на підлозі) руки витягнуті вперед. Зверху лягає дорослий навхрест (спираючись на свої руки і коліна) так щоб його живіт був на талії дитини, таким чином створюючи перепону для виповзання. Дитині потрібно виповзти з-під пресу. Якщо у дитини не виходить треба їй допомогти виставляючи ноги та руки в потрібне положення.
Час виконання: Індивідуально
Вправа 9. Перекочування
Опис вправи: Вправу виконуємо на твердій поверхні (твердий килимок, матрац).
Якщо дитина не зможе самостійно виконати цю вправу, то дорослий може сам перекладати руки і ноги дитини. Можна разом з дитиною перекочуватися, тримаючи її на собі. Перекочування можна роботи почергово то в одну, то в другу сторону. Також, можна перекочувати дитину і, одночасно, замотувати її в ковдру або іншу тканину, а потім розмотувати її. Але необхідно все це робити в ігровій формі, не викликаючи спротив дитини і не закривати тканиною її обличчя, голову. Бажано, щоб дорослий, надавав ритм виконання вправи.
Час виконання: Індивідуально
Вправа 10. Підскакування на двох ногах
Опис вправи: «Підскакування на двох ногах». Вправу слід виконувати босоніж для профілактики плоскостопості і додаткової стимуляції.
Вправу починаємо від підстрибування на місці на двох ногах. Спочатку дитині допомагає дорослий, який тримає дитину за руки і підскакує разом з нею в такт. Коли дитина вже підстрибує самостійно, дорослий перестає допомагати. Прагнемо, щоб дитина стрибала самостійно. Під час виконання цієї вправи слідкуємо, щоб дитина тримала спинку рівно.
«Зіскакування». Зіскакування обома ногами на підлогу з предмету. (лава, стільчик; висота 20-30 см.)
Час виконання: Індивідуально
Вправа 11. Вставання
Опис вправи: Дитині необхідно показати, як треба присісти або допомогти їй це зробити (дорослий знаходиться за спиною дитини, тримає її за руки і допомагає їй присісти). Потрібно присісти та обхопити руками коліна. З такого положення дитині потрібно піднятися у повний зріст і підняти руки вгору Стопи при цьому не відриваються від підлоги.
Час виконання: Починати з 2-3 разів
Вправа 12. Водіння очима за предметом
Опис вправи: Саджаємо дитину і сідаємо навпроти неї. У руці дорослого знаходиться іграшка (або інший предмет), який цікавить дитину. Просимо дитину, щоб вона водила поглядом за тою іграшкою. Іграшку рухаємо вниз, вгору, вбік по скошеній лінії, по колу, крутимо нею вісімку.
Час виконання: 30 секунд-1 хвилина. Час збільшуємо поступово
Вправа 13. Слухання шепотіння
Опис вправи: Безпосередньо на вухо дитини шепочемо позитивну інформацію, яка його стосується (я тебе люблю, ти найкращий хлопчик; або нейтральну інформацію чи віршики). Почергово шепочемо то до лівого, то до правого вуха. Вправу можна виконувати або в час відведений для вправи, або ж на впродовж дня декілька разів повторюючи її.
Час виконання: 1 хвилина
Вправа 14. Показ картинок «Кольори»
Опис вправи: У будь-який зручний час посадити дитину перед собою. Показувати картки по черзі і називати колір: «червоний», «жовтий», «зелений», «синій» (без будь-яких інших пояснень, конкретно: «червоний» і т. д.).
Наступний раз показувати картку іншою стороною, де записано назву кольору (друковане слово, напр. «червоний»). Виконання вправи повторюється багаторазово.
Час виконання: Сприймання кожної картинки 3-5 секунд
Діагноз «аутизм» ставиться рідко − всього у 2-4 випадках на 10 000 дітей,
але в останні роки медицина спостерігає тенденцію до збільшення числа хворих, а
це вимагає особливої уваги до них з боку суспільства, надання підтримки батькам
цих непростих дітей.
Дитячий аутизм − аномальна форма психічного розвитку дитини, яка
характеризується порушенням контакту з оточуючими, холодністю емоцій,
стереотипністю діяльності. Цей психічний розлад можна назвати крайньою формою
самоізоляції. Аутист неадекватно реагує і відчуває дефіцит соціальної
взаємодії.
Аутичні діти занурені у себе і, зазвичай, не виявляють інтересу до інших людей;
вони уникають дивитися в очі, дратуються від фізичних контактів; часто вони не
говорять, не реагують на звертання, хоча й мають нормальний слух; вони
повторюють міміку, слова та інтонації, які копіюють у інших; їм притаманні
одноманітні, повторювані рухи; іноді вони хворобливо прив’язані до певних
предметів, оточення.
Взаємодію з дитиною з аутизмом необхідно будувати в залежності від діагнозу і
реальних можливостей самої дитини. Корекційна робота повинна вестися в декількох
напрямах одночасно, серед яких одним з пріоритетних є ігрова діяльність (уміння
і бажання дитини грати).
У нормі існують такі форми ігрової поведінки:
- Маніпулятивна гра (дитина катає, крутить, підкидає іграшку, не звертаючи
уваги на її «функції»);
- Упорядкування (розкладання предметів у певному порядку − один на одного, в
ряд, один в інший і т.д.);
- Функціональна гра (використання предметів і іграшок відповідно з їх функцією
(наприклад, причісування ляльок іграшковим гребінцем));
- Символічна гра (дитина використовує об'єкт, заміщаючи ним інший об'єкт
(наприклад, дитина скаче на паличці, як на коні)); дитина наділяє об'єкт
властивостями, якими той не має («У цієї ляльки брудне обличчя»), дитина
відноситься до відсутнього об'єкту так, ніби він присутній («Якщо чашка
порожня, грає, ніби вона наповнена водою»).
Для дітей з аутизмом характерні різноманітні порушення психомоторики, які
виявляються, з одного боку, в моторній недостатності, відсутності рухів
співдружності, а з іншого − в появі одноманітних, стереотипних рухів у вигляді
згинання і розгинання пальців рук, потягувань, махів кистями рук,
підстрибуванні, обертання довкола себе, бігання навшпиньки тощо. Особливо
характерні кругові рухи кистями рук біля зовнішніх кутів очей. Такі рухи
з'являються або посилюються при хвилюванні, при спробі дорослого вступити в
контакт з дитиною.
При аутизмі своєрідний характер має ігрова діяльність. Її характерною ознакою є
те, що зазвичай дитина грає сама, переважно використовуючи не ігровий матеріал,
а предмети домашнього вжитку. Вона може довго і одноманітно грати зі взуттям,
шнурками, папером, вимикачами, дротами тощо. Сюжетно-ролеві ігри з однолітками
у таких дітей не розвиваються. Спостерігаються своєрідні патологічні
перевтілення в той чи інший образ у поєднанні з аутичним фантазуванням. При
цьому дитина не зауважує оточуючих, не вступає з ними в мовний контакт.
Гра дітей з РАС (розладами аутичного спектру), як правило, нефункціональна,
несоціалізована, позбавлена сюжету і символічних рис, монотонна, і складається
з багаторазово повторюваних маніпуляцій з іграшками (які використовуються не за
призначенням) або з неігровими неструктурованими матеріалами (палички, вода,
пісок, шматочки тканини, шматки паперу).
Тому таких діток треба вчити грати, починаючи з розвитку предметно-ігрових дій,
заснованих на особистісному інтересі дитини до тієї чи іншої іграшки або
ситуації. При цьому обов'язково повинні враховуватися ігрові переваги дитини:
для заняття − на перших порах береться улюблена або добре знайома дитині іграшка.
Дорослий пропонує дитині здійснювати предметно-ігрові дії за наслідуванням,
неодноразово повторює їх і супроводжує мовними коментарями. У подальшому дію з
іграшкою переводять до сюжетно-відображувальної гри. Для становлення сюжетної
гри дітей навчають грати спочатку поряд з партнером, а потім разом зі своїм
однолітком. Лише поступово дітей у ході гри об'єднують в мікрогрупи.
Гра дітей в колективі тісно пов'язана з їх уявленнями про взаємини між людьми.
Тому необхідно постійно формувати і збагачувати уявлення дітей про роль кожного
члена сім'ї, про способи спілкування людей між собою. Гра виховує соціально
прийнятні норми взаємин між людьми, навчає підпорядковувати свою поведінку
вимогам ситуації і нормам моралі.
У ході подальшого навчання ці уявлення збагачуються знаннями дітей про різні
професії, про значущість кожної професії для людського суспільства.
Робота з аутичними дітьми починається з найелементарніших завдань:
1. Вчити дітей спостерігати за предметно-ігровими діями дорослого і
відтворювати їх за підтримки дорослого, наслідуючи його дій.
2. Вчити дітей обігравати іграшки.
3. Виховувати у дітей інтерес до виконання предметно-ігрових дій за
наслідуванням і показом дій дорослого.
4. Виховувати у дітей емоційне ставлення до предмету або іграшки, яка обігрується.
5. Виховувати у дітей інтерес до рухливих ігор.
6. Вчити дітей брати участь в інсценуваннях епізодів знайомих казок.
7. Вчити дітей грати поруч, не заважаючи один одному.
У роботі з аутичними дітьми слід користуватися елементами таких перевірених програм
як:
- "More Than Words" ("Більше, ніж слова"), згідно з якою,
дитина спілкується не тільки з допомогою слів. Існує багато шляхів взаємодії,
різною мірою відповідних соціальним нормам. Проте все, що дитина робить, навіть
хитання, бігання туди-сюди або руху своїми пальцями перед своїм обличчям,
повідомляє що-небудь про нього, навіть якщо це ненавмисне спілкування.
- RDI (Relationship Development Intervention) перша систематизована програма
втручання, спеціально призначена для допомоги дітям, які зазнають труднощів, не
дозволяють їм досягти вміння будувати відносини природним чином. З її допомогою
діти отримують приклади того, що соціальні відносини можуть приносити радість і
позитивні емоції.
- Соціальні історії, відомі також під назвою "сценарії з життя"
[Social Scripts]. З їх допомогою діти долають невміння усвідомлювати почуття,
точки зору або плани інших людей.
У роботі з дітьми слід також намагатися дотримуватися заповідей Марії
Монтессорі:
- Ніколи не чіпай дитину, поки вона сам до тебе не звернеться (у будь-якій
формі).
- Концентруйся на розвитку хорошого в дитині, так що в підсумку поганому буде
залишатися все менше і менше місця.
- Будь активний у підготовці середовища. Проявляй постійну педантичну турботу
про неї. Допомагай дитині встановлювати конструктивну взаємодію з нею. Показуй
місце кожного розвивального матеріалу та правильні способи роботи з ним.
- Будь готовий відгукнутися на заклик дитини, яка потребує тебе, завжди
прислухайся і відповідай дитині, яка звертається до тебе.
- Шануй дитину, яка зробила помилку і зможе зараз або трохи пізніше виправити
її, але негайно твердо зупиняй будь-яке некоректне використання матеріалу і
будь-яку дію, що загрожує безпеці самої дитини або інших дітей.
- Шануй дитину, яка відпочиває або наглядає за роботою інших, або розмірковує
про те, що вона робила чи збирається робити.
- Завжди у поводженні з дитиною використовуй кращі манери і пропонуй їй краще в
тобі і найкраще з того, що є в твоєму розпорядженні.
Такі способи можна використовувати для розвитку дитячої уяви та органів чуття. Таким чином можна намалювати те що, почув, відчув, скуштував, але не забувайте, що якщо у дитини під час сприйняття заплющені очі, то цей процес стане ще цікавішим та загадковішим.
Рекомендації для батьківщодо навчання дітей з
інтелектуальними порушеннями( в умовах карантину)
Основне завдання
навчання дітей з інтелектуальними порушеннями – домогтися того, щоб ставши
дорослими вони могли самостійно себе обслуговувати, орієнтуватись в
навколишньому середовищі.
Для цієї
категорії дітей потрібно якомога частіше використовувати конкретні приклади,
матеріал розчленовувати на дрібні порції, забезпечувати всебічне використання
наочності.
З дітьми
дошкільного віку важливо попрацювати над навичками самообслуговування:
Гігієнічні навички:
1. Миття рук.
2. Миття ніг.
3. Витирання рушником.
4. Чищення зубів.
5. Розчісування волосся.
6.Використання носової хустинки.
Користування туалетом
1.Вміння проситися в туалет.
2. Вміння контролювати фізіологічні потреби.
3 Вміння поводження в туалеті
4. Користування туалетним папером
Харчування
1.Користування столовими при прийомі їжі приборами (ложка,
виделка, ніж)
2. Пиття з чашки (склянки)
Вдягання/Роздягання
1. Вдягання
та роздягання окремих предметів одягу:
- шкарпеток;
колготок;
- головних уборів; рукавиць; штанів;майок;
- плаття (_через голову);
- сорочки; верхнього одягу
Взування/роззування взуття
-
домашніх тапочок;
- черевиків; чобіт
розстібання/застібання
взуття на:
-
„липучках”;блискавках”; пряжках;
-
використання шнурівок (зав’язування/розв’язування)
Як
налагодити навчальний процес з дітьми шкільного віку під час карантину в
домашніх умовах?
1.
Додержуйтесь усталеного розпорядку дня.
2.
Подбайте про робоче місце і організацію заняття.
3.
Займайтеся з дитиною, коли вона не втомлена.
4.Заняття,
які спрямовані на розвиток дитини, плануйте на першу половину дня.
5.Організовуйте
заняття в ігровій формі, використовуйте предмети, які є привабливими для
дитини.
6.Розбивайте
завдання на маленькі кроки. Дитині буде легше набувати нових навичок, якщо
оволодіння ними буде відбуватися поетапно.
7.Визначайте
оптимальний темп навчання, відповідно до можливостей дитини.
8.
Формуйте навички самостійної роботи. Давайте посильні трудові доручення.
9.
Позитивно оцінювайте навіть найменші її досягнення, хваліть за старанність,
радійте успіху дитини.
10.
Використовуйте підкріплення: жетони, наклейки, призи, посмішку, кивок головою,
поплескування по спині тощо.
Ранок
починати з допомогою гімнастичних вправ, адже вони формують діафрагмальне
дихання та мовленнєвий видих. Робота над мовленнєвим диханням, його частотою,
ритмом, глибиною дуже важлива для формування гарного мовлення.
Зразки
вправ.
1. Стати
навшпиньки й повільно опуститися на п’яти.
2.
«Гойдалка»:
перегойдуватися з носка на п’ятку, і навпаки;
перекочуватися з однієї ноги на другу.
3.
«Рубання дров»: руки сплести в пальцях, підняти над головою. Ноги поставити на
ширину плечей. Руки різко кинути вниз із нахилом тулуба. Стати у вихідну
позицію і повторити рухи.
4. «Киця
випускає кігті»: очі заплющити, повільно випрямити долоні, вигинаючи пальці та
стискаючи їх у кулак. Можна промовляти: «Очі закриваються, Кігті випускаються».
5.
Вільне покачування обох рук уперед — назад. Покачування лівої руки і ноги вбік.
6.
«Зайчики»: стрибати на місці із просуванням уперед, зігнувши лікті, долоні
стиснуті в кулачки.
7.
«Потяг»: ходьба на місці пружним кроком, лікті зігнуті, долоні стиснуті в
кулак. По черзі рухати руками вперед, кругом, видих через рот, промовляти
«ш-ш-ш-ш-ш». Поєднати це з тупотінням.
8.
«Ножиці»: робити перехресні рухи руками, повільно нахиляючи тулуб уперед.
9.
«Вітрила»: вільні колові рухи руками, махові рухи рук.
10.
«Кулак — долоні»: поперемінне та одночасне стискування долонь у кулак під
змінний ритм музики.
11.
«Пружинки»: напівприсісти, стати на пальці й підстрибнути.
Також
протягом дня треба гратися з дитиною з тістом (ліпити фігурки, випікати,
розфарбовувати), кінетичним піском, пластиліном, робити аплікації з паперу.
Можна малювати фарбами, створювати сенсорні коробочки, ховати у крупі невеликі
іграшки й знаходити їх, викладати аплікацію та придумувати до неї історію.
Дидактичні
ігри
Мета:
залучати дітей до використання засвоєних знань та способу дій в ігрових умовах.
Поглиблювати та розширювати просторові уявлення, вміння орієнтуватися у
просторі;
розвивати
фонематичний слух, дії слухового та зорового аналізаторів. Сприяти розвитку
дрібної мускулатури пальців, координацій дрібних рухів. Розширювати словниковий
запас слів. Спонукати дитину до розширення знань про багатство форм і кольорів
предметів. Сприяти розвитку самостійності ігрових дій. Вчити групувати предмети
за їх призначенням, способом використання, величиною, кольором, формою...
Розширювати знання про навколишнє середовище: предмети, рослинний та тваринний
світ, природні та суспільні явища, характер стосунків між людьми тощо.Учити
орієнтуватися в навколишньому просторі, часі.
Геометричні
фігури
Завдання:
Розгляньте малюнок. Поговоріть з дитиною про кольори та геометричні фігури.
І
варіант: дорослий називає колір, дитина знаходить відповідний колір.
ІІ
варіант: дорослий показує колір та запитує якого вона (фігура) кольору.
ІІІ
варіант: дорослий називає геометричну фігуру, дитина знаходить відповідну
фігуру.
IV
варіант: дорослий показує, запитує якої форми фігура та просить описати кожну
геометричну фігуру (якщо потрібно, із допомогою дорослого).
Завдання:
Розгляньте кожне зображення геометричних фігур.
1.
Назвіть яка геометрична фігура зображена на картинці.
2.
Поміркуйте (знайдіть), які предмети такої форми знаходяться у вас в дома.
3.
Обведіть геометричні фігури по пунктирним лініям (розфарбуйте їх).
Завдання: «Гарний посуд»
1. Розгляньте зображення.
2. Поміркуйте і назвіть
предмети, які зображені.
3. Назвіть які геометричні
фігури зображені всередині предметів (чашка, тарілка).
4.
Домалюйте, в середині предметів, такі ж самі геометричні фігури.
Посуд та його призначення
Завдання: Бесіда та демонстрація предметних картинок із серії
«Посуд». Дитина називає зображені на них предмети: « Це що? (Тарілка.) Для чого
потрібна тарілка?»
Наприклад: Тарілка потрібна для
того, щоб... (насипати в неї їжу, покласти на неї шматочок торта, покласти на
неї яблуко тощо).
Подібна робота здійснюється під
час розглядання малюнків, на яких зображені чашка, ложка, виделка, ніж, чайник…
ЯК можна одним словом назвати
тарілку, чашку, виделку, ложку, ніж, чайник? (Посуд.) Для чого нам потрібен
посуд?
У нас вдома є посуд? Його багато?
Завдання: «Каструлька»
Розфарбуйте каструлю (олівцями, фарбами): у порожні
кола поставте відбиток пальчика, а смуги зафарбуйте олівцем або пензликом.
Завдання:
«Фізкультхвилинка»
Веселий
душ (Т. Коломієць)
Під
гарячий буйний душ. Тарілки спішать чимдуж.
(Біг на
місці.)
Розмальовані
миски. Вишаровують боки.
(Руки в
боки, повороти тулуба праворуч-ліворуч.)
А чашки
глибокі. Кинулись у скоки:
(Руки в
боки, стрибки на місці на одній нозі.)
Стриб-скік,
стриб-скік! — Це щоб душ не обпік.
(Руки в
боки, стрибки на місці на другій нозі.)
Завдання:
Розглянути картинку, назвати посуд. Знайти тіні для кожного предмету.
Завдання: „Овочі”
1. Пригадати з дитиною назви
овочів.
2. Дитяча гра „Один -
багато" (відповідь дитини записати) помідор - помідори огірок -…
капуста -... буряк -…
морквина -... кабачок -...
3.Назви овочі, з’єднай їх з тінню.
4.Збери
урожай.
5.Розклади по каструлям
6. Підбери відповідно кольору та з’єднай
Вчимося рахувати.
Навчальні мультфільми з математики - https://vseznaiko.jimdofree.com/вчимося-рахувати/
пізнаємо нове: асоціації - https://vseznaiko.jimdofree.com/вчимося-рахувати/
правила поведінки на природі - https://vseznaiko.jimdofree.com/вчимося-рахувати/